nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę z zakresu prac geodezyjnych nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek.

Gmina Brzostek                                           Brzostek, dnia 29.06.2016 r.

ul. Rynek 1, 38-230 Brzostek

tel./fax (14) 68-03-026, (14) 68-03-025

REGON 851661085, NIP 872-22-23-191

                                  

Znak sprawy: IZP.2600.40.2016   

          

                                       ZAPYTANIE CENOWE

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę z zakresu prac

geodezyjnych
nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzostek.

PostÄ™powanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartoÅ›ci

poniżej 30 000 euro, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

1.

Zadanie nr 1: SporzÄ…dzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 4, 33, 46, 62, 67, 98, 100, 115, 124, 135, 150, 162, 193, 203, 210, 249, 256, 317,poÅ‚ożonych w m. GÅ‚obikówka, Gm. Brzostek

2.

Zadanie nr 2: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 86, 100/3, 100/4, 152, 177, 208, 246, 277, 303, 338, 347, 356/3, 461, 467/1, 483, 521/1, 547, 614, 619, 648, 649/1, 689, 710, 715, 741, 744, 783/1, 809, 863, 910, 977/1, 106/3, 67, 156, 213, 268, 300, 746 położonych w m. Januszkowice Gm. Brzostek

3.

Zadanie nr 3: SporzÄ…dzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 10/1, 10/2, 33/2, 55/1, 114/3, 140, 160, 176, 178, 220/2, 221, 282/1, 282/2, 286, 353/1, 353/2, 378,  426, 442/2, 450, 502, 503, 520, 526, 609, 633, 634, 636, 637/2,637/3, 639, 649, 650, 65/3, 65/4, 108, 95/1, 95/2, 10/3,10/4, 65/2, 179, 230, 501, 613, 658/1, 658/2, 659/18, 659/22, poÅ‚ożonych w m. Klecie Gm. Brzostek

4.

Zadanie nr 4: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz. 39, 144/2, 144/4, 174, 411/1, 411/2, 428/4, 466/1, 466/2, 476, 488, 609/2, położonych w m. Opacionka Gm. Brzostek

5.

Zadanie nr 5: SporzÄ…dzenie dokumentacji geodezyjno prawnej dla regulacji stanu prawnego dz.  595/2, 667, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 678, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 688, 689, 690, 691, 692, 694, 695, 696, 699, 704,  poÅ‚ożonych w m. Smarżowa Gm. Brzostek

  1. Wykonawca zobowiąże siÄ™ do w okresie trzech lat liczÄ…c od dnia przekazania, ZamawiajÄ…cemu przedmiotu zamówienia do bezpÅ‚atnego usuwania w terminie do 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez ZamawiajÄ…cego – wszelkich wad i usterek nieujawnionych podczas przekazania ww. dokumentacji.
  2. Termin wykonania caÅ‚oÅ›ci przedmiotu zamówienia do 30.09.2016 r.
  3. Rozliczenie transakcji nastÄ…pi przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze/rachunku
    i w umowie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przez Wykonawcę.
  4. ZamawiajÄ…cy dopuszcza fakturowanie częściowe – Wykonawca wystawi maksymalnie pięć faktur – po jednej za każde wykonane zadanie.
  5. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w formie pisemnej, w języku polskim, poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej, cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Oferta musi być podpisana przez uprawnioną osobę/osoby.
  6. 7.        Oferta winna być zÅ‚ożona w nieprzeźroczystej kopercie z umieszczonÄ… nazwÄ… i adresem ZamawiajÄ…cego oraz z nazwÄ… i adresem Wykonawcy, z dopiskiem: „Wykonanie usÅ‚ug z zakresu prac geodezyjnych nieruchomoÅ›ci poÅ‚ożonych na terenie Gminy Brzostek” z zaznaczeniem - nie otwierać przed godz. 12.00, 7 lipca 2016 r.
  7. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  8. W przypadku, gdy nie bÄ™dzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglÄ™du na to, że zostaÅ‚y zÅ‚ożone oferty o takiej samej cenie, ZamawiajÄ…cy wezwie wykonawców, którzy zÅ‚ożyli te oferty do zÅ‚ożenia w terminie okreÅ›lonym przez ZamawiajÄ…cego ofert dodatkowych.
  9. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  10. CenÄ™ należy podać za caÅ‚ość przedmiotu zamówienia i w rozbiciu na ceny jednostkowe zgodnie z drukiem formularza ofertowego stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbÄ™dne do zrealizowania zamówienia wynikajÄ…ce wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w niej nieujÄ™te.
  11. CaÅ‚ość dokumentacji niniejszego postÄ™powania jest dostÄ™pna na stronie internetowej ZamawiajÄ…cego pod adresem:  http://bipbrzostek.mserwer.pl
  12. Miejsce i termin skÅ‚adania i otwarcia ofert: ofertÄ™ należy zÅ‚ożyć w Sekretariacie UrzÄ™du Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek lub przesÅ‚ać drogÄ… elektronicznÄ… na adres: zamowienia@brzostek.pl lub faksem: 14 6803 025 nie później niż do godziny 12.00 dnia 7 lipca 2016 r.
  13. Dodatkowych informacji udziela: Halina Furman tel. 14 6803 005.
  14. Kryterium wyboru ofert:

1)      przy wyborze i ocenie oferty ZamawiajÄ…cy kierować siÄ™ bÄ™dzie nastÄ™pujÄ…cym kryterium: cena 100%.

Punkty w kryterium „cena” zostanÄ… obliczone wedÅ‚ug wzoru:

                                      Cmin

Ilość punktów = ------------- x  100 %

                                       Cb

       gdzie:

       Cmin – najniższa cena w zÅ‚ożonych ofertach

       Cb – cena badanej oferty

CenÄ… branÄ… pod uwagÄ™ przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizacjÄ™ caÅ‚oÅ›ci zamówienia.

2)      w trakcie obliczania punktacji ZamawiajÄ…cy zastosuje zaokrÄ…glenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

3)      za najkorzystniejszÄ… uznana zostanie oferta z najwiÄ™ksza iloÅ›ciÄ… punktów.

4)      z WykonawcÄ…, który speÅ‚ni wymagania i uzyska najwiÄ™kszÄ… ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi zaÅ‚. nr 2 do niniejszego Zapytania cenowego.

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postÄ™powania ZamawiajÄ…cy poinformuje wszystkich Wykonawców ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia w formie elektronicznej, faksu lub papierowej.
  2. ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo unieważnienia postÄ™powania na każdym etapie postÄ™powania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z  tego tytuÅ‚u.

ZamawiajÄ…cy

 z up. Burmistrza

mgr Adam KostrzÄ…b

Zastępca Burmistrza

 

Do pobrania:

Formularz ofertowy

Projekt umowy

 

 

 

 
informacje wprowadziÅ‚:Grzegorz Kud³acz
data dodania: 29 Czerwca 2016
data modyfikacji: Grzegorz Kud³acz / 2016-06-29 15:08:42
data wyworzenia: / 29 Czerwca 2016